sesje online

Sesje online? To też możliwe!

Sesje online są świetną alternatywą do spotkań w gabinecie. Niezależnie od tego gdzie jesteś, czy za granicą czy na drugim końcu Polski czy po prostu chcesz być w swojej przestrzeni domu, możesz uczestniczyć w swojej zmianie. Co proponuję?
Terapię ACT oraz coaching ACC. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

Jakie są zalety korzystania z sesji online?

  • nie tracisz czasu ani kosztów na dojazd i stanie w korkach,
  • możesz mieszkać za granicą, na drugim końcu Polski, być w delegacji,
  • duża elastyczność w doborze terminów sesji, szczególnie przydatne dla osób pracujących w niestałych godzinach,
  • spotykasz się w komfortowych warunkach w zaciszu domowym, na własnym bezpiecznym gruncie,
  • możesz przygotować swoją ulubioną herbatę,
  • głaskać kota w trakcie,
  • technologia jest dzisiaj szeroko dostępna, możesz korzystać z sesji mieszkając w małej miejscowości, gdzie jest brak specjalistów, 
  • wygodne elektroniczne formy płatności.

Jak przygotować się do sesji online?

Wifi online

Zabezpiecz sobie dobre łącze internetowe. Wizja potrzebuje trochę więcej Internetu niż zwykłe korzystanie z przeglądarek. To ważne, abyś czuł się komfortowo.

energia online

Pamiętaj, by mieć przy sobie ładowarkę do urządzenia, z którego korzystasz. Połączenia tego typu, zabierają im więcej energii. Będziesz pewny, że nie stracisz czasu na spotkaniu.

Powyłączaj wszelkie programy, aplikacje, zakładki w przeglądarce, dźwięk w telefonie. Pozwoli to Tobie skupić się tylko na sobie i sesji.

ekran komputera

Zabezpiecz sobie kamerkę internetową, abyś miał możliwość zobaczenia się ze mną. Podnosi to efektywność sesji.

herbata

Uprzedź domowników, że będziesz miała spotkanie i poproś, aby Ci nie przeszkadzali. Zapewni Ci to dodatkowy komfort. Zrób sobie herbatę i zaczynamy.

Skuteczność wsparcia online

Badania pokazują, że skuteczność pomocy online jest tak samo wysoka jak wsparcia staranowanego.  Poniżej kilka linków do badań:

  • metaanaliza badań 2021 Terapia prowadzona online jest tak samo skuteczna jak terapia prowadzona na żywo.
  • badania 2016 wykazały równie wysoką skuteczność terapii stacjonarnej i online w zaburzeniach depresyjnych, lękowych i stresu związanego z chorobą.
  • badania 2015 wykazały taką samą skuteczność terapii poznawczo-behawioralnej stacjonarnej i online w leczeniu zaburzeń lękowych.
  • badania 2014 roku nad skutecznością terapii online i stacjonarnej w leczeniu depresji. Terapia zdalnej wykazała równie wysoką skuteczność, jak i bardziej długoterminową skuteczność.